Sunday, October 04, 2009

Watch & Learn.

מסיבה לא ברורה עדיין לא צילמתי את הלבוש [ברור שהסיבה לא ברורה, כל הפחמימות נראות אותו הדבר בקיבה], אבל מה שכן, כמו - אני לפחות מקווה - רובנו, עקבתי ברמה מעט אובססיבית אחרי שבוע האופנה.
אז נכון, כולנו אוהבות אופנה; כולנו מסתכלות על בגדים לא-לבישים להחריד וצווחות, "איזה מהמם! מובן שלגמרי הייתי הולכת עם זה... אם הייתי יכולה!" רק כדי להוכיח - למי בדיוק? - שאנחנו כל-כך cutting edge.
אבל לא לכל הבנות יש את אותה רמת ההבנה מבחינה יותר מעשית או מעט טכנית בנוגע לעולם האופנה, [אני לא מדברת מבחינה ויזואלית בשום אופן: כל אחד יכול להסתכל על חולצה] כי לא כולן יכולות או חושבת בכלל על עשיית את ההקשר בין אותה חולצה למשמעות שמאחוריה, ולא משנה למה.
זו הסיבה שהחלטתי להיות נחמדה בערך מתי שהחלטתי להחיות את הבלוג, ובחגיגיות-משהו זו אני מכריזה בזאת על פרויקט שמורכב מ-4 חלקים, כשמטרתו של כל חלק היא להעשיר את הידע האופנתי של כולנו קצת יותר. כי בעצם, למה לא?

WATCH-&-LEARN

#1: 4 בירות-האופנה.
#2: סגנונות אופנתיים שונים.
#3: סטיילינג אישי.
#4: 10 פריטים שחובה בכל ארון.

כן, זה היה פוסט.
Embrace yourself, כי הבא, שלא יגיע עוד חודש, יתחיל את הפרויקט.
מבטיחה.


8 comments:

Anonymous said...

עווו נייס.

Hannah's Apples said...

טנקיו. ^^

מר מותק said...

מחכה!
תשלחי הודעה כשעולה פוסט חדש.

Anonymous said...

בלוג חמוד :]
מחכה לתחילת הפרויקט
אנא זכרי לעדכן בתפוז שנכתב פוסט חדש !

נעלולה said...

יאללה, מחכה לך :)
בגילי הגיע הזמן ללמוד ואני לא הולכת לאוניברסיטה השנה. קיצוצים.

saray said...

מחכה לחילת הפרוייקט :)

Unknown said...

עדיין מחכים :)

SARA said...

תעדכני!